Thursday 29 November 2012

Perangai ape2 tahhh

Korang ade pangai ape2 tah x??perangai pelik-pelik la... lebih kurang...
komfem ade punyer kan...tak payah tipu...at least mesti ade 1...

So, same goes to me...i realized since aku da duduk kat rumah ni,(sebelum ni kan aku belajar kat ikbn so takde la rase sangat) perangai pelik aku adalah aku tak berapa suka orang luar duduk /tido kat rumah ni...in fact sedara sendiri pon!! Astaghfirullahhalazimmmmm....syaitan mane la yang hasut aku  ni...

Perasaan tak selesa tu yang buat aku rasa tak suka...yela semua tingkah laku kena jage kan..rimasssss gilerrr....sampaikan nak sapu sampah kat rumah sendiri pun rasa tak selesa...haaa camner tuhhh...

Hopefully,perangai aku ni dapat dibedung dibendung sebelum melarattttt....ni baru kat rumah mak bapak aku...kalo da ade rumah sendiri maunyer semua sedara mara taknak datang umah aku...tak ke haruuu...hehehe...

ini just one of my secret.. saje nak luahkan kat sini.. ni kan blog aku... tak kesah la kan...heehee..

wish me luck oke to change my attitude.. :)

No comments:

Followers