Wednesday 28 November 2012

Gatal versi Hama lawan Nyamuk

Sejak jadi penganggur terhormat ni, ofkos la keje aku jd suri rumah kan...bile da jd suri rumah ni maknenyer 24/7 ade kt umah la...so aktiviti aku adalah di rumah sahaja..fhm?oke good..

so,lebih kurang sebulan yg lepas badan aku ni infact 1 bdn la diserang kegatalan yg maha hebat...bile da gatal aku msti garu sedass dua punyer pastu terjadilah kesan-kesan degil iaitu parutttt-parut kecil...
masalah ni berlarutan sampai la sekarang ni...daripada 1 parut jd 1 parut...sekarang ni adalah berparut2...tensionnn!

masalahnyer sekarang, aku still xtau apekah binatang yang menyerang aku nih...

adekah hama??

ataupun nyamuk??

yang pasti, I HATE BOTH!!

oh pleaseeeeee.....da burokkkkk kaki+tangan+badan+sumela!!
esok nk g klinik...doktor bg cocok bontot pon xpe...aku relaaaaaa....
da xtahan da ni... :(

No comments:

Followers