Saturday, 28 January 2012

What i am doing now??

Kawan-kawan,doakan ika rajin update blog boleh??
hehehehe...macam ayat nak mintak kaki jer kan....

whatsoever la....who cares??=)

Setelah 6 bulan ika menuntut di IKBN,sekarang tiba lah masanya untuk pergi berperang...berperang maksudnya pergi praktikal la @ on job training....

kenapa panggil perang??sebabnya praktikal student ni selalunya dibuli...mana tidaknya,elaun cuma diberi rm350 tetapi kerja dah macam nepal nak sara anak bini dekat nepal sana....haishhhhh.....

nk tau ika praktikal dekat mana??

jengjengjeng.....dekat SUSHI KING tawwww.......
busy nk mampuih la kate orang restoran sushi ni....
baik cina,baik melayu dan baik india,semuanya berpusu-pusu datang nak melantak kat restoran ni....
felik betol...bukan sedap mana pun...da la mahal Nauzubillah....hehehehe....
Almaklumlah,tekak ika ni tak kena langsung dengan makanan jepun ni...tu yang tak berapa nak berkenan tu...kepada penggemar sushi,JANGAN MARAH NOO...CEK MELAWAK JA....hehehe....

-_-' fuhhhhhh.....

2 comments:

Hantu Kak Limah said...

laaa....hidup lg tuan empunye umah ni...ingatkan dah kene telan dek batu belah batu bertangkup...kui...kui...kui....
gua pun selalu gak tengok .....gua perati....tapi mmng real...mmng nampak lu macam minah nepal ...keh..keh..keh......

Ieqa Rahim said...

buduihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....atleast aku mmg diwajibkan berpakaian mcm 2...bkn mcm ko,tudung kaler len bj kaler len suar kaler len...lg haruuuuu....

There was an error in this gadget

Followers